Κυριακή 4 Δεκεμβρίου - 21:44

Πω καλά. Το πιο άθλιο Σαββατοκύριακο της ζωής μου μπορώ να πω. Καλά ντάξει μπορεί όχι της ζωής μου, αλλά ήταν χάλι μαύρο. Τέλος πάντων. Όλο το Σάββατο διαβαζα για το διαγώνισμα Φυσικής που έγραφα σήμερα το μεσημέρι, στο οποίο τελικά πρέπει να πάτωσα και έχω καραεκνευριστεί και μετά το υπόλοιπο απόγευμα διάβαζα Ιστορία γιατί γράφουμε στο σχολείο άυριο. Καλά βέβαια είναι η απόλυτη ξεφτίλα που πέρασα τόσες ώρες από τη ζωή μου να διαβάζω Ιστορία. Και βασικά τώρα που το σκέφτομαι γιατί το έκανα? Μα μιλάμε είμαι λίγο ηλίθιος. Τι να πείς. Τουλάχιστον τα ξέρω. Μα ντρέπομαι. Να το μάθει και κανένας. Βασικά και να το μάθει. Μα μιλάμε ειμαι και πολύ ηττοπάθεια φάση πάντα. Πρέπει να αποκτήσω αυτοπεποίθηση. Και πρέπει να μιλάω με ανθρώπους. Μα δεν έχω τι να πω. Νιώθω ότι όλη την ώρα επαναλαμβάνομαι και γκρινιάζω. Θα κοιμηθώ.

No comments:

Post a Comment