Κυριακή 11 Δεκεμβρίου - 17:48

Σα να φτιάχνουν τα πράγματα! Σήμερα το μεσημέρι που τρώγαμε όλοι μαζί, είχαν έρθει κι ο παππούς με τη γιαγιά, μου ανακοίνωσαν οι γονείς μου ότι θα αγοράσουν ένα βιβλιοπωλείο που βρίσκεται στο κέντρο τη πόλης, για κάποιο λόγο δε μου λένε ακόμα ποιο(!) και χάρηκα πάρα πολύ! Μιλάμε τέλεια ιδέα! Και μου είπαν ότι μπορώ να αναλάβω τη διακόσμηση και να διαλέγω τα βιβλία που θα έρχονται και θα είναι τέλεια γιατί λατρεύω να διακοσμώ χώρους! Πωω! Βιβλιοπωλείο! Το όνειρο κάθε βιβλιοφάγου! Έχω ενθουσιαστεί μιλάμε! Μα τέλεια! Και τους είπα και μια ιδέα μου, να φτιάξουμε στο βιβλιοπωλείο μια "γωνιά ανάγνωσης" που θα έχει ωραίο φωτισμό από παλιά φωτιστικά και μια βιβλιοθήκη με πολλά βιβλία κάθε είδους και θα μπορεί ο καθένας να κάθεται και να διαβάζει ένα βιβλίο και απλά να πληρώνει ένα συμβολικό ποσό την ώρα. Νομίζω τους άρεσε σαν ιδέα, ειδικά της μαμάς που λατρεύει κι αυτή τα βιβλία! Και τους είπα ότι εγώ θα μπορούσα να φέρω κόσμο στο μαγαζί γιατί ξέρω παιδιά που λατρεύουν το διάβασμα κι η βιβλιοθήκη του σχολείου έχει μόνο πολύ παλιά βιβλία και πολύ "σχολικά" που κανείς δεν τους δίνει σημασία. Και φαντάσου τι ωραίο που θα είναι ένα τέτοιο μέρος! Δεν υπάρχει άλλο στην Πόλη και νομίζω θα κάνει θράυση!
Ενθουσιασμός υπέρτατος! Και την άλλη βδομάδα έρχονται ο παππούς κι η γιαγιά απ'την Πολωνία και χαίρομαι! Γιατί μου έχουν λείψει! Έχω τόσο καιρό να τους δω.. Νομίζω ότι μ'αρέσει αυτή η ατμόσφαιρα. Έβλεπα σήμερα τον Πήτερ Παν στην τηλεόραση και στη σκηνή που η Γουέντι με τα αδέρφια της γυρνάνε σπίτι τους κι οι γονείς της αποφασίζουν να υιοθετήσουν και τα Χαμένα Αγόρια, με έπιασαν τα κλάματα. Μια μεγάλη χαρούμενη οικογένεια, αυτό μου έχει λέιψει. Και δεν έχω αδέρφια. Κρίμα. Αλλά δεν πειράζει. Ίσως να γίνουμε κι εμείς μια χαρούμενη οικογένεια. Ωραία θα ήταν. Και να πηγαίνουμε όλοι μαζί εκδρομές και για πικ νικ. Μα ναι! Θα ήταν τέλεια. Ίσως και να γίνει! Ποιος ξέρει;

Απ'τον Αλέξανδρο παρεπιπτόντως κανένα νέο, εκτός από δυο τριαντάφυλλα που βρήκε η μαμά στο χαλάκι της εξώπορτας. Λες αυτό να σημαίνει ότι τα 'χουμε; Θα μάθω αύριο.
Ας διαβάσω Φυσική τώρα. Ο φυσικός είπε χτες στην ενημερώση ότι πρέπει να ξε-αγχωθώ και να προσπαθήσω λίγο παραπάνω. Ώρα για προσπάθεια λοιπόν!
Αντίο σου!

No comments:

Post a Comment