Κυριακή 11 Δεκεμβρίου - 01:29

Αγωνία; Χαχα. Γύρισα. Μόλις.
Λοιπόν ας τα πάρω απ' την αρχή. Στις εννιά ακριβώς χτυπάει το κουδούνι και μου φωνάζει η μαμά πως θέλουν εμένα. Το πρώτο πράγμα που αναρωτήθηκα είναι πως στο καλό βρήκε το σπίτι αλλά μετά κατάλαβα πως πάλι θα έβαλε το χεράκι της η Κάτε. Ωστόσο πάω στην πόρτα και δεν ήταν ο Αλέξανδρος όπως νόμιζα. Στεκόταν ένα παλικάρι που δεν είχα ξαναδει και κρατούσε ένα κοτσάνι από κάποιο λουλούδι, μόνο που το κοτσάνι δεν είχε άνθος και ήταν πολύ περίεργο. Φαντάσου δηλαδή ένα λουλούδι χωρίς λουλούδι. 'Ντάξει φτάνει. Αυτό που λες. Και μου το έδωσε μαζί με μια κάρτα που έγραφε "τώρα που βγήκε το φεγγάρι, οι νεράιδες χορεύουν στο πάρκο" κι έφυγε. Ναι, εντάξει λίγο γλυκανάλατο και υπερβολικά ρομαντικό, αλλά αυτό που ήθελε να πει το κατάλαβα. "Έλα στο πάρκο". Πήρα λοιπόν το παλτό μου κι έφυγα. Έκανε κι ένα κρύο έξω πάλι χτες. Άσε. Τέλος πάντων. Στο θέμα μας. Πήγα λοιπόν στο πάρκο και καθόταν εκεί σε ένα παγκάκι και περίμενε. Με το που με είδε χαμογέλασε, σηκώθηκε και μου έδωσε ένα τριάνταφυλλο (μάλλον το κομμάτι που έλειπε απ' το κοτσάνι που έλαβα εγώ). Ωραία κίνηση. Να 'ταν όλοι έτσι, καλά θα ήταν. Φύγαμε λοιπόν απο κει και πήγαμε στο παγοδρομίο και είχε πολύ γέλιο η βραδυά. Έπεσα κάμποσες φορές και κάθε φορά έτρεχε δίπλα μου και με σήκωνε. Ομολογώ πως δεν έμαθα πολλά γι' αυτόν. Όποτε τον ρωτούσα γυρνούσε την κουβέντα σε εμένα. Μου φάνηκε λίγο περιέργο γιατί τα περισσότερα αγόρια λατρεύουν να μιλάνε για τον εαυτό τους και τα επιτεύγματα τους και δηλαδή εντάξει, πόσο τέλειος; Μετά το παγοδρόμιο πήγαμε βόλτα στο λιμάνι και ήταν πολύ ωραία γιατί είχε πανσέληνο και δε φυσούσε. Μόνο που έκανε κρύο, αλλά φυσικά μου έδωσε το σακάκι του. Ναι, για τόση τελειότητα μιλάμε. Ύστερα με γύρισε σπίτι και στην εξώπορτα μου έδωσε ένα πεταχτό φιλί και μου έιπε "είχες λίγη αστερόσκονη στα χείλη". Τώρα που το σκέφτομαι γελάω, είναι λιγάκι αστείο, αλλά εκείνη τη στιγμή κοκκίνησα ομολογώ. Κι είναι κι όμορφος ο άτιμος. Χμ. Δε μου έδωσε το νούμερό του παρόλα αυτά. Τώρα τι έγινε δηλαδή; Δεν κατάλαβα. Τα 'χουμε; Ή όχι;

No comments:

Post a Comment