Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου - 23:58

Να 'μαι πάλι πίσω στην Ελλάδα. Πότε πήγαμε στη Φινλανδία και πότε γυρίσαμε ούτε που το κατάλαβα. Ευτυχώς η μαμά συνήλθε την Παρασκευή το βράδυ λίγο πριν φτάσουμε, της έκαναν εξετάσεις για τα πάντα και δεν βρήκαν τίποτα ανησυχητικό και χτες βράδυ της έδωσαν εξητήριο. Με το μπαμπά αποφάσισαν ότι ήρθε ο καιρός να γυρίσουν μόνιμα στην Ελλάδα οπότε επιστρέψαμε όλοι μαζί σήμερα το πρωί με το αεροπλάνο. Έχω χάσει σχεδόν μια βδομάδα σχολείο, διότι ούτε σήμερα πήγα. Έχασα και τα φροντηστήρια. Πφ, τόσα μαθήματα. Έχει να πέσει πολύ ζόρισμα τώρα. Μα τι λέω μωρέ. Ευτυχώς που είναι καλά η μαμά. Δεν ξέρω τι θα έκανα αν δεν..
Τέλος πάντων. Αποφάσισα απο δω και πέρα να είμαι πάντα αισιόδοξη. Να χαμογελάω στη ζωή, για να μου χαμογελάει κι αυτή. Τέρμα οι μιζέριες.
Και πρέπει να αρχίσω αλλάζοντας κάποια πράγματα. Νομίζω ότι τώρα καταλαβαίνω γιατί κάποιοι με θεωρούσαν σνομπ. Είναι που ήμουν πολύ κλεισμένη στον εαυτό μου και δεν έκανα παρέα με κανέναν, μόνο με την Κάτε. Και μιας και την ανέφερα, ούτε ένα μήνυμα, ούτε ένα τηλέφωνο δε με πήρε τόσες μέρες που έλειπα. Τίποτα. Απορώ. Νομίζω λοιπόν ότι πρέπει να αρχίσω την αλλαγή από την Κάτε. Αποφάσισα στο αεροπλάνο, να μην κόψω κατευθείαν κάθε επαφή μαζί της, αλλά να της μιλήσω πρώτα, να τη ρωτήσω γιατί. Διότι εντάξει, μπορεί να μην είχε κάρτα η κοπέλα. Τότε θα είναι απλά μια παρεξήγηση. Γιατί η Κάτε είναι η μόνη που έχω και δε μπορώ να κόψω το δεσμό τόσο εύκολα. Δεν ξέρω με ποιον θα μιλάω μετά. Θα γίνω το ίδιο με τον Ορφέα, που δε μιλάει σε κανέναν. Πλάκα, πλάκα, τι να κάνει αυτός άραγε; Ποιος ξέρει. Θα τα μάθω όλα αύριο. Ελπίζω μόνο να μη με κοιτάνε όλοι με συμπόνια και οίκτο. Δε θα τ' αντέξω, σοβαρά. Αποφάσισα επίσης να αρχίσω να κάνω παρέα και με άλλα άτομα. Να γνωρίσω κόσμο. Να γίνω πιο κοινωνική. Θέλω να δείξω στους άλλους πως η εντύπωση που έχουν για μένα είναι λανθασμένη.
Αυτά λοιπόν. Ας πάω για ύπνο γιατί είμαι πολύ κουρασμένη. Ήταν εξαντλητική βδομάδα μπορώ να πω. Ευτυχώς πήγαν όλα καλά.

xxx

No comments:

Post a Comment