Σαββάτο 10 Δεκεμβρίου - 08:07

Λοιπόν απ'τη μέρα που είπα ότι θα αρχίσω να γνωρίζω περισσότερο κόσμο, σαν κάτι να έγινε και ξαφνικά όλοι με βλέπουν αλλιώς! Έρχονται και με ρωτάνε αν είμαι καλά, που ήμουν τόσο καιρό, αν είναι καλά η μαμά. Εντάξει ξέρω ότι η αφορμή όλων αυτών των ερωτήσεων είναι που στο σχολείο μας κανείς δεν αφήνει καρφίτσα να πέσει κάτω, που λέει ο λόγος. Αλλά εγώ θα το ονομάσω όλο αυτό απλά ενδιαφέρον. Και γιατί να μην το εκμεταλλευτώ; Με την καλή έννοια.. Είναι μια εκπληκτική ευκαιρία, να γνωρίσω κόσμο και να δείξω σε όλους ποια είμαι. Γιατί κανείς δεν ξέρει. Μόνο η Κάτε. Με την οποία παρεπιπτόντως λύθηκε η παρεξήγηση. Κάποιο πρόβλημα είχαν τα δίκτυα και δε μπορούσα να λάβω ούτε μηνύματα ούτε τηλεφωνήματα. Πήγα σήμερα στην εταίρεια απ' όπου είχα πάρει κάποτε το κινητό και μου το έφτιαξαν, ευτυχώς.
Αλλά τα φοβερά νέα δε στα είπα ακόμα! Την Πέμπτη που πήγα σχολείο διαπίστωσα ότι είχαμε κάποιες ανακατατάξεις. Λοιπόν ήρθε ένας καινούριος μαθητής, ο Αλέξανδρος, ο οποίος φαίνεται πολύ καλό παιδί. Μπήκα μες στην τάξη και τον βρήκα να κάθεται στη θέση μου, δίπλα στην Κάτε, γιατί δεν είχε λέει πουθενά αλλού. Προθυμοποιήθηκε πάντως να βρει ένα δικό του θρανίο και λύθηκε το πρόβλημα. Το φοβερό στην όλη ιστορία, είναι ότι χτες που τον ξαναείδα στο σχολείο, μου ζήτησε να βγούμε σήμερα. Και ήταν πολύ ξαφνικό, γιατί δεν τον ξέρω καν. Ούτε τ' όνομά μου δε ρώτησε, αλλά υποθέτω θα το ξέρει απ' την Κάτε, με την οποία μιλάνε συνέχεια. Βασικά η Κάτε είναι πολύ ανοικτός τύπος. Είναι ακριβώς το άτομο που θα ήθελε ο καθένας να γνωρίσει την πρώτη του μέρα σε ένα καινούριο περιβάλλον. Ξέρει να κάνει τους άλλους να αισθάνονται άνετα μαζί της και να τους κατατοπίζει πλήρως. Οπότε μάλλον κάπως έτσι έγινε και με τον Αλέξανδρο.
Τέλος πάντων, το θέμα είναι πως σήμερα θα βγω ραντεβού και μου φαίνεται πολύ περίεργο. Εκτός του ότι έχω να βγω πολύ καιρό απ' το σπίτι, πάει επίσης καιρός απ' την τελευταία φορά που κάποιος μου ζήτησε να βγούμε. Νομίζω κι εγώ δεν ήμουν γενικά ανοιχτή σε προτάσεις. Τώρα που το σκέφτομαι, πριν τρεις βδομάδες μου είχε ζητήσει ο Μάριος να βγούμε, αλλά του είπα όχι και δεν ξέρω γιατί το έκανα, αφού ο Μάριος μου άρεσε και δεν είναι ο τύπος του αγοριού που με απωθεί. Τι να πω..ποιος ξέρει! Ίσως ήμουν πολύ απορροφημένη απ' τα μαθήματα.. Κι έτσι λοιπόν, δεν ξέρω τι να κάνω σήμερα. Τι να βάλω ας πούμε; Δεν ξερω και τι στυλ του αρέσει ακριβώς ή που έχει σκοπό να πάμε. Δεν έχω επίσης ούτε το κινητό του ή κάποιο νούμερο για να επικοινωνήσω μαζί του και να τον ρωτήσω. Όχι πως θα το έκανα βέβαια, αλλά για τα μάτια του κόσμου τουλάχιστον βρε παιδί μου.
Λοιπόν, πρέπει να φύγω να πάω στο μάθημα. Θα σου πω λεπτομέρειες αργότερα!

xxx

No comments:

Post a Comment