Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου - 21:13

Χμ. Ωραία. Τελικά άδικα τέτοιος ενθουσιασμός χτες. Μα μιλάμε είχα πορωθεί λίγο νομίζω. Η μαγεία του να μιλάς με κάποιον λογικά. Δεν την είδα καθόλου στο σχολείο σήμερα. Και το βράδυ στον ψυχολόγο λέγαμε πάλι για το δημοτικό μου και θυμήθηκα που στην 3η δημοτικού, είχαμε κάνει ένα θεατρικό και ήμουν ο πρωταγωνιστής και είχα ξεχάσει τα λόγια μου. Και το είχα ξεχάσει εντελώς. Είχε φύγει από το μυαλό μου. Οπότε εντάξει σήμερα χάρηκα που με βάζε και του λέγα όλα αυτά. Μα μιλάμε, τότε γιατί μου μιλούσαν άνθρωποι? Δεν νομίζω ότι έχω αλλάξει και καθόλου. Και τώρα που το σκέφτομαι όλη την ώρα βλέπω αυτή την ηλίθια τη Θάλεια από το σχολείο να με κοιτάει με ένα μίσος και να τριγυρνά γύρω γύρω με την Κάτε. Και ο Λεμπιδάκης, ένας ηλίθιος στην τάξη μου τα φτιαξε μαζι της. Με την Κάτε. Και βασικά δε μπορώ να καταλάβω τι του βρήκε και τι της βρήκε γιατί και οι δύο τα χάλια τους έχουν. Και πάλι μιλάω για αντιπαθητικούς. Βασικά με εκνεύρισε τώρα η ξανθιά πωστηνλενεδενξέρω τύπισσα γιατί με κανε πιο μίζερο από πριν. Και πήρα και 17 τελικά στα μαθηματικά γιατί έκανα μια απροσεξία στο πρώτο ερώτημα του 3ου θέματος και μετά κατέβαινε μέχρι κάτω το λάθος και ενα χάλι μαύρο. Ούτε αυτό δεν κατάφερα. Και αύριο έρχεται ο Αλέξης δόξα τo Θεό γιατί σήμερα ήταν η πιο βαρετή μέρα του κόσμου στο σχολείο.

No comments:

Post a Comment