Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου - 05:43

Λοιπόν ξύπνησα τόσο νωρίς για να διαβάσω. Πολύ διάβασμα σου λέω. Οπότε δε θα σου πω πολλά. Χτες ήταν άλλη μια άθλια μέρα. Πέρασα πάλι όλα τα διαλείμματα με τη Μαρία, γιατί χτες δεν είχαμε τελειώσει το τύπωμα, η οποία αποδείχτηκε πολύ εκνευριστική γιατί ξέρει τα πάντα. Και ναι, με εκνευρίζουν άπειρα αυτοί που τα ξέρουν όλα.
Γενικά έχω νεύρα. Πολλά νεύρα. Χμ. Επίσης χτες, είδα τον Ορφέα στο σχολείο να μιλάει με εκείνη την ηλίθια τη Χριστιάννα. Τους είδα από μακριά να χαζογελάνε. Ποιος ξέρει τι ανοήσιες του έλεγε αυτή η χαζοχαρούμενη barbie. Ε αυτό είναι, όλος ο κόσμος το ξέρει. Από μυαλό τίποτα. Οπότε ή που είναι κι αυτός σαν όλους τους άλλους τους σχολείου που κυνηγάνε τις χαζογκόμενες ή είναι εντελώς αλλού και δεν ξέρει για τι φρούτο πρόκειται. Εγώ πάντως εκνευρίστηκα. Κυρίως με τον εαυτό μου βέβαια, που κάθησε κι ασχολήθηκε μαζί του. Φυσικά είναι κι αυτός απο εκείνους που κοιτάνε μόνο ό,τι κυκλοφορεί κι είναι ξανθό, με γαλανό μάτι και 3 μέτρα πόδι. Τι να σου κάνει μια κοκκινομάλλα, με φακίδες και ύψος 1.60; Τίποτα φυσικά. Πάει κι αυτό το κεφάλαιο λοιπόν. Ωραία. Ένα πράγμα λιγότερο στο κεφάλι μου. Έχω να ασχοληθώ με τις Πανελλήνιες εγώ κι όχι με έναν ηλίθιο που το μόνο που σκέφτεται είναι.. Τέλος πάντων! Αυτό.
Πάω να διαβάσω Φυσική. Αρκετά με όλους τους ανώριμους!
Καλή σου μέρα.

xxx

No comments:

Post a Comment