Δευτέρα 28 Νοεμβρίου - 20:22

Λοιπόν. Ξαναγράφω. Να ικανοποιηθεί και η αγαπητή μητέρα, η οποία πάλι με εκνεύρισε σήμερα, αφού με πρήζε να βγω μια βόλτα. Αλλά θέλω? Δεν θέλω. Καλά, τέλος πάντων. Νομίζω μ'άρεσε την προηγούμενη φορά που έγραψα και οπότε ξαναγράφω. Ας μη βρίσκω λοιπόν δικαιολογίες απο δω και πέρα. Και κατάφερα μόλις και να εκφράσω ένα συναίσθημα? Όλε. Επιτυχία. Αλλά νομίζω δεν λέω και τίποτα ουσιώδες, αλλά δεν πειράζει. Να είχα και κάτι ουσιώδες να γράψω καλά θα 'ταν. Τέλος πάντων. Σήμερα στο σχολείο βαριόμουν ομολογώ. Μόνο η κατεύθυνση έχει ενδιαφέρον γιατί πορώνομαι με τα μαθηματικά. Τα μαθηματικά είναι τέλεια και καταπληκτικά και θα θελα μια ζωη να κάνω μαθηματικα, αλλά πρέπει να κάνω κι άλλα πραγματα γιατί με τα μαθηματικά όλοι μου λένε πως δε θα καταφέρω τίποτα. Τέλος πάντων. Εκτός από την κατεύθυνση βαριέμαι στο σχολείο. Και δεν μιλάω με κανέναν. Εκτός τον Αλέξη. Αλλά και τον Αλέξη τον βαριέμαι γιατί είναι βαρετός, αλλα τέλος πάντων. Μα νιώθω ότι συνέχεια λέω τέλος πάντων. Και ναι, μόλις κοίταξα και λέω συνέχεια τέλος πάντων. Και είναι πάλι ολά μαζί χωρίς καμία συνοχή.

Συνοχή accomplished. Θα έλεγε κανείς. Ναι λοιπόν, εκτός απο την κατευθυνση βαριεμαι. Στα Γενικής κάθομαι μόνος μου, αφού ο Αλέξης είναι σε άλλο τμήμα και δεν υπάρχει κανένας άλλος να κάτσω μαζί του, αφού κανένας δε μου μιλάει. Μα μιλάμε πρέπει να είμαι και πολύ τραγικός, αλλά τελος πάντων, δεν με νοιάζει μπορώ να πω. (Κι΄άλλο τέλος πάντων) Και σήμερα στο τρίτο διάλειμμα, όταν είχα πάει να φάω στη καντίνα είδα μια κοπέλα να με κοιτάει. Και ήταν η Θάλεια. Και απορώ γιατί με κοιτούσε αφού είναι από τις πιο σνομπ και ψωνάρες του σχολείου. Βασικά, τώρα που το σκέφτομαι λογικά με κοιτούσε για να με θάψει. Φαίνεται και πολύ σκύλα. Γιατί μετά που μιλούσε με την Κάτε (άκου κει Κάτε. Ω Θεε δηλαδη.) σκάσανε κατ'ευθείαν και οι δυο στα γέλια. Μιλάμε αυτήν πως την μισώ. Είναι τόσο δήθεν και υποκρίτρια και σκύλα. Και τέλος πάντων. Γιατί εχω σπαταλήσει τόση ώρα να γράφω γι'αυτές? Τόσοι άνθρωποι με κοροιδεύουν. Μα μιλάμε δε μπορώ να καταλάβω όμως γιατί με κοροιδεύουν. Δε νομίζω ότι εχω και κάτι. Βασικά έχω τα μαυρα μου τα χάλια αλλά και ο Παπαδάκης που είναι χειρότερος από μένα είναι και ο πρώτος τυπάς του σχολείου. Αλλά βασικά αυτός ειναι παμπλουτος, οποτε δεν θα μπορούσε να μην ειναι διασημος. Αλλά πάλι λεω άσχετα και νομίζω ότι κλαιγομαι και παλι δεν αλλάζω παραγραφο. Ειμαι ηλίθιος. Αποφαση.

Και μετά στο σπίτι είχαμε φακές και δεν μ'αρεσουν οι φακες, οποτε αρχισαμε να μαλωνουμε με την μανα μου και εφτασε να μου λεει να παω βολτα γιατι ειμαι για κλαματα. Ωραια συμπεριφορά. Τι να πω. Και δε βάζω και τόνους. Μα νιωθω πεταω άσχετα όπου να'ναι. Αλλά δεεεν πειράζει. Και μετά εγω δεν πήγα βόλτα ως συνηθως γιατί ούτως η άλλως είχα διαβασμα και τα διαβασα όλα και τώρα γράφω. Αλλα εχω γραψει υπερβολικα πολλα και βαρεθηκα οποτε σταματώ. Παω να δω τηλεοραση. Τι ενδιαφερον. Τι ενδιαφερον. Μιλαμε ακομα και γω με βαριεμαι. Να γιατι δε μου μιλαει κανεις. Χα. Κλαίγομαι!

No comments:

Post a Comment