Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου - 23:39

Πω! Έχω πράγματα να πω. Λοιπόν, την Κυριακή αφού είχα αγανακτήσει καλά καλά, είχα αποφασίσει να πάω βόλτα. Περίληψη του προηγούμενου επισοδείου. Βγήκα λοιπόν βόλτα. Ναι, τα κατάφερα τελικά. Στην αρχή δεν ήξερα τι να κάνω. Ήταν και Κυριακή τα μαγαζιά ήταν κλειστά, δεν μπορούσα να κάνω ότι κοιτάζω τις βιτρίνες. Έτσι λοιπόν απλά άρχισα να περπατάω ακούγοντας μουσική. Δεν είχε πολύ κόσμο στο κέντρο, παρ'όλο που έρχονται Χριστούγεννα γιατί.. γιατί.. βασικά δεν ξέρω γιατί η αλήθεια είναι. Άκουγα λοιπόν τη μουσική μου και περπατούσα και ξαφνικά είδα μια τέλεια καφετεριούλα μικρή μικρή, χωμένη σε μια γωνιά που φαινόταν ωραία και ζεστή και θα μπορούσα να απολαύσω τη μιζέρια μου άνετα και απολαυστικά. Μπήκα λοιπόν μέσα και εντυπωσιάστηκα ακόμη περισσότερο. Είχε παντού πίνακες, κάτι αφίσες σε μια πλευρά και αρκετά βιβλία. Παρήγγειλα λοιπόν μια ζεστή σοκολάτα -ναι, τόσο ξενέρωτος είμαι- και άρχισα να διαβάζω ένα βιβλίο. Και ήταν και πολύ τέλειο. Ναι. Λεγόταν Υπερβολικά Δυνατά και Απίστευτα Κοντά και το λάτρεψα από την πρώτη σελίδα. Εκεί λοιπόν που διάβαζα ήσυχα κι ωραία έρχεται μια και μου λέει "Ω! Αυτό το βιβλίο είναι τέλειο!" και εγώ είπα "Ω! Είναι όντως τέλειο!" και μετά αυτή είπε "Ω! Που είσαι?" και της είπα και μετά μιλήσαμε λίγο για το βιβλίο. Χωρίς Ω! όμως. Βασικά ποτέ δεν είπαμε Ω! αλλά ακούγεται πιο ενδιαφέρον έτσι. Και μιλήσαμε λοιπόν λίγο και ξαφνιάστηκα με την άνεση που είχα να της μιλάω. Συνήθως δεν ξέρω πως να μιλάω σε αγνώστους αλλά μ'αυτήν μια χαρά. Και μετά χτύπησε το κινητό μου και ήταν η μαμά που με έψαχνε παντού και τι ώρα είναι αυτή με την επομένη να χω σχολείο και δεν θα περάσω πανελλήνιες και όλα αυτά και εγώ έφυγα βιαστικά αφού χαιρετιστήκαμε. Ή όπως γράφεται. Και αυτό βασικά. Ήταν πολύ συμπαθητική. Αλλά δεν ξέρω το όνομα της. Τι συμβαίνει με εμένα και τα ονόματα αυτών που μου μιλάνε δεν ξέρω. Και τώρα δεν ξέρω. Θα ξαναπάω ίσως στη καφετέρια σύντομα. Ίσως φανώ λυσσάρης. Βασικά δε με νοιάζει. Εγώ το βιβλίο θέλω να διαβάσω. Και έχω πάρει 3 κιλά από το καλοκαίρι. Αλλά ακόμα να ψηλώσω. Μάλλον πρέπει να συμβιβαστώ με το γεγονός πως δε θα ψηλώσω. Μα έχω όρεξη ή μου φαίνεται από εχθές. Και στο σχολείο καλά ήταν σήμερα. Βασικά όχι. Χάλια ήταν αλλά δεν πειράζει.

No comments:

Post a Comment